Ikasgai honekin, irakaskuntza
funtzioa, gauza asko ikasi ditut, gainera, oso interesgarriak. Lauhilabetearen
hasieran, blog bat egiten. Hona hemen ikasi dudanagatik eduki garrantzitsuenak.
Hasteko, Robert Rosenthal experimentua irakurri
eta gero, hainbat gauzak ikasi ditut. Esperimentu honen ondorioz, aurreiritziak
eta ikasleei jarritako etiketak alde batera utzi behar dira. Hau da, ez dugu
kontutan hartu behar. Irakasle onak izateko, ikasleen motibazioa pizteko gai
izan behar gara.
Motibazio ildotik jarraituz, irakasle
miresgarriari egindako elkarrizketa lagungarria izan dela iruditzen zait. Alde
batetik, lanbide hau ez dela bat ere erraza gogorarazi dit. Izan ere, gogotsu
eta pazientziaz arituz gero, lanaren erdia egina daukagu. Bestetik, etengabe
ikasten ari garela lanbide honi esker. Hau da, ikasleengandik, gurasoengandik…
Era berean, tutoretza arloan egindako
txostenaren bitartez, irakasleak tutore moduan daukan garrantziaz konturatu
naiz. Hori dela eta, irakaslea, ikaslearen jarraipen egokia egin behar du.
Beraz, ume bakoitzaren egoera zein den jakin behar du eta era beran, gurasoei
komunikatzen jakin behar du. Gainera, gurasoekin kontaktu minimo bat izan behar
du bere seme-alaben egoera zein den jakinarazteko.
Ikasitakoarekin jarraituz, taldean landu
dugun gaia oso interesgarria iruditu zait, adimen anitzak delakoa. Hezkuntzan,
garrantzia handiena adimen linguistikoari eta matematikoari ematen zaio. Baina,
norberak duen adimen motari garrantzia eman beharko litzateke. Gu irakasle
moduan, adimen mota guztiak garatzeko metodo desberdinak erabili behar ditugu.
Horrela, ikasleek hobetu garatuko dute norberaren adimenak.
Amaitzeko, irakasleok gogotsu arituz gero,
ikasleenganako motibazioa piztu dezakegu. Bestela, ikasleak motibatzeko gai ez bagara,
ikasleenganako arreta ez dugu sekula lortuko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario